Monday 4 February 2013

Premium Beautiful - Usaha untuk Hamil

Setiap pasangan yang berkahwin pasti mengimpikan untuk menimang cahaya mata.... Namun ada setengah pasangan lambat dan susah untuk mendapat zuriat. Walaupun berbagai usaha telah di buat masih tidak membuahkan hasil.

Jangan berputus asa.....dan jangan lupa banyak-banyak berdoa. Kerana Manusia cuma boleh berusaha dan berdoa. Yang berkuasa memberi ialah Allah Jua. Sebagai langkah usaha maka cubalah memakai Premium Beautiful dan Maharani. Mungkin rezeki anda ada di sini.




Khasiat Herba Maharani


a. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan

b. Menyelesaikan masaalah seggugut, haid tidak teratur dan juga masaalah keputihan.

c. Merangsang hormon estrogen dan progesterone serta melancarkan peredaran darah.

  • Haid tidak teratur di sebabkan Polycystic Ovarion Syndrome (PCOS) merupakan salah satu sebab masaalah sukar mendapat zuriat. 
  • Otot rahim tidak kuat juga penyebab kandungan gugur di awal kehamilan
  • Masaalah hormon yang tidak seimbang juga peyebab masaalah kesuburan di kalangan wanita.

InsyaAllah jika memakai Premium Beautiful secara konsisten dan juka mengambil Maharani secara berterusan akan membantu masaalah anda.

Kenapa Pakai Premium Beautiful Boleh menolong untuk Hamil


a) Kedudukan Rahim
  •  PB akan menstabilkan kedudukan rahim dan rahim akan naik ke posisi yang sebenar,  dan membuat rahim berkeadaan sedia untuk kehamilan.
  • F.I.R - Dlm urat2 benang PB akan membantu melancarkan darah keseluruh badan. Secara tidak langsung ia membantu meyuburkan kita,

  • KEGEMUKAN - kegemukan juga akan menyebabkan ketidakhamilan kerana banyak nya lemak dalam tubuh badan terutama di perut. Pemakaian PB secara berterusan akan membantu dalam penurunan berat badan dan ia juga akan membuatkan badan terbentuk dengan cantik. ( Konsep tanah dalam pasu. Tanah akan mengikut bentuk pasu walaupun pasu sudah di buang)

  • HORMON  -  Pemakaian PB yang mengandungi F.I.R dan pemakaian secara konsisten selama 8 jam akan membantu menstabilkan hormon secara semula jadi.


KITA BERUSAHA TUHAN YANG MENENTUKAN


TEL: 0193824777

EMAIL : baishah58@yahoo.com




No comments:

Post a Comment